4 maj 2014

Återblickar

Jag går in för 3:e säsongen med hyll tillverkning, och jag har sålt hyllor till många ställen i Sverige och även till Gotland. Ibland så har frakten varit dyrare än att tillverka hyllan. Denna helg med början i Torsdags, då fick jag vara på Gysinge Byggnadsvård och presentera både mig själv och hyllor. Sen så fick det bli en familjedag, som vi tillbringade i Rättvik i kylan. Och idag söndag klädd i toppluva och stor jacka så har jag pysslat lite i och kring min uteplats, och även varit och hämtat sten till projekt stenmur. Sen så har jag ställt i ordning 2 hyllor en som ska till Täby , den är en helt ny modell. Bilder kommer när den är klar, sen är det en med 3 hyllplan som ska till Kungsbacka. Som avslutning på denna söndag så lägger jag in bild som återblick på hylla hos kund.
Stor och liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar