10 juni 2013

Tiden

Ja nu var det nån dag sen igen, lovar mig själv att jag ska uppdatera bättre. Men så håller jag på med något som gör att tiden den bara rusar iväg. Mitt i högsäsong så drog jag igång och byggde växthus, och det går framåt. Sakta men säkert så tar det form och jag blir bara mer och mer nöjd. Målet är klart till helgen och då blir det inflyttningsfest för mig och mina plantor som än så länge står både här och där. På agendan övrigt med mina hyllor så var det föregående lördag koloni trädgård Söderhamn med en massa trevliga människor, och den svenska sommaren visa sig från den bästa sidan med både varm sol åska och regn. Kungligt bröllop med hertiginnan av Hälsingland som brud var heller inte helt fel, när man befann sig i det länet. Kommande lördag så är det Wij trädgårdar som anordnar en pelargondag ihop med Pelargon sällskapet och mina hyllor, hoppas det kommer mycket folk. Men nu åter till det där med tiden, nu ska jag sova så jag får lite gjort innan jag ska åka mot Stockholm imonn på student firande hos Evelina Pettersson, världens goaste tjej.
PS vi ses väll på WIJ trädgårdar ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar