2 juni 2013

Hillevik Växtloppis

 Kaffebrödsbordet går inte av för hackor, snålvattnet rinner till kan jag lova.

 Denna hylla hitta jag på en balkong i Gävle, även där gör den sig väldigt bra med små blommor och lyktor
 Så här kan man göra om man har gamla trädgårdstidningar ! Gammal för mig men inte för dig.
Mycket folk besökte dagen, fanns mycket att köpa för att förgylla sin trädgård med.
 
 Här står några av hyllorna och gottar sig i solen innan dom nya ägarna tar dom hem till sitt.
Ja då var den bästa dagen på hela försommaren avklarad. Dagen med stort D. Är alla lika nöjd som jag , då kan man bara säga KANON. Släpvagnen var packad till max inför helgen och den var sopren när jag kom hem. Men nu laddar vi om för en ny hyllvecka med nya kunder. Börjar med att skicka en till Ljusdal, och hoppas naturligtvis att hon blir nöjd. Och håller bara vädret i sig så siktar vi på Söderhamn till helgen och ett besök på koloniträdgården där , och naturligtvis hoppas jag på att några hyllor får stanna kvar där .

1 kommentar:

  1. Oh va kul! Du tog ju bilder!!! Det hann inte jag. Och jag är så glad att du är nöjd. Jag längtar redan till nästa gång för det var en så himla fin dag.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera