9 maj 2013

Tiden




Jag skulle ha hunnit med !!! Ja så var tanken men jag får ta det imonn, måste uppdatera med lite nya bilder och på det lägga till en prislista. Men jag har så många bollar i luften så nånstans på målrakan så räcker inte tiden till. Men vad gör det om 100 år. Onsdagen fick jag dock en massa gjort om jag får säga det själv, den packade hyllan som for iväg till Föllinge i Jämtland och den andra till en balkong i Gävle, naturligtvis så hoppas man att dom blir nöjda. Sen iväg till Karl Hedins i Gävle o inskaffa mer material, och sen städa ur bilen innan jag Gökottade en kväll för tidigt med vänninor på skogen vid en sjö, med en stor taco buffe´, det satt som ett smäck i magen kan jag lova.  I förlängningen så skulle jag bli jätte nöjd om ryggen ville vara på min sida , just nu så känns den inte bra , överkörd av en vält och svälld. Provar med att använda Lavendelsalva, och jag tror att det hjälper + en extra dos med värktabletter. Och imonn så står det hyllor i pannan igen och målning på schemat.

1 kommentar:

  1. Hej Anna Karin!

    Ja, detta med tiden är ett dilemma för den räcker ju aldrig till. Nu ska jag kika runt lite på din blogg. Hälsn. Camilla

    SvaraRadera