6 maj 2013

Nästan sommarvärme

Ny vecka och ny måndag, började dagen med att måla en massa som skall vara till hyllorna de närmaste dagarna. Sen var jag på Karl Hedins samtidigt som dom stora snickarna och fyllde på virkes förrådet . Nu skall det sättas ihop arbetsbänk i garaget för kommer nu bara värmen som dom lovat så får hela tillverkningen flytta ut, och det har jag längtat efter. Har även lite små andra ideér som jag jobbar på , men det skall fungera klockrent innan jag lägger något är till försäljning. Har ni funderingar eller önskemål tveka inte att höra av er.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina hyllor du gör.Läste även ditt förra inlägg om den som beställt och sedan inte hämtat ut.Måste säga att det är verkligen dålig stil.MVG/Gunsan.

    SvaraRadera
  2. Tack Gunsan för din snälla rader. Sitter och smider lite planer kring omålade, tror jag ska köra ett lotteri på den när vi ska vara hos Landet krokus den 1/6

    SvaraRadera