16 juni 2014

Vart tog Maj vägen

Ja det kan man fråga sig. Jag hann då inte med, och jag har heller inget bra svar på vad som gjorde att det bara sa svisch . Men nu är vi inne i mitten av Juni och midsommar står för dörren. Mycket att göra både på jobbet och kring min hobby, Pelargonhyllan. Fick en förfrågan om att delta på Anna Karin Tillströms öppna trädgård den 29 juni och det kan man väll inte tacka nej till, så nu målar jag så fort det finns nån minut över, för att ha en del hyllor med till Hillevik. Så jag hoppas vi ses där . Har en del bilder som jag ska lägga in, för att visa att jag inte legat på latsidan.
Kortet knäppt i Rönnbacken på väg hem från första sommardansen och temperaturen visade på +2

Visst är den snygg Mallorca

Tornedalen är min favorit

Humlan som höll mig sällskap i helgen när jag städade och fixade det sista i växthuset

Aglais urticae, eller på svenska Nässel fjäril

Bilden visar att växthuset snart är i ordning

Denna är namnlös, inga bra tips har kommit in.

Nya bänkar till Pelargonutställningen har det blivit

Min käraste ägodel, byggsågen. Hur skulle jag klara mig utan den ?

Bröllops Pelargon

9 hyllor totalt har det gått till Tempo Gullholmen måste vara ett tecken på att dom tycker om dom ! Eller hur ?

Denna hylla gjorde för att stå på en balkong i Stockholm, bild kom från kunden och dom var jättenöjd

Bara för att jag har ett helt gäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar