27 juli 2013

Tiden vart tar den vägen ?

Ja nu har jag slarvat igen och inte uppdaterat som jag borde, men dagarna rusar iväg och här sitter jag nu med ännu en trevlig trädgårdsdag i bagaget . Västäng i Älvdalen levererade i massor, eller i allafall solsken. Men va gör folket när det är badväder ? Ja inte går man på trädgårdsdag, och det skulle nog inte jag ha gjort heller om det inte vore för mina hyllor. Men en dag i solen +34-36 grader lite blåst som knappt kändes , det var hur skönt som helst.
Nu har jag kommit till det läget att jag skall försöka bli av med lite hyllor som jag har färdiga här i snickarbon, så nu ska det REA´S .
Intresserade innan jag hinner märka upp,  hör av er med en förfrågan . Har även en plan att packa vagnen och dra till Stockholm en dag med en massa hyllor, det brukar vara omtyckt . Men idag lördag är det ledigt, ska bara njuta och inte göra många knop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar